Chassa brassa mandelmassa..

Snygg rubrik känner jag.. :)
Haha, men idag har jag varit i stallet med UnderbaraaaaaaaaaCelina , Först var vi hos Yasmine, red lilla slingan som är 4 km. Det gick super! Yassa var väldigt glad och framåt, celina fick rida lite också!:D Och vi hade ju härligaste vädret! Sol och 6+ ! det var grymt härligt! Sen när vi var klara i Yassas stall for vi vidare till Celinas medryttarponny Pärla, ett litet bus-russ ! Idag var Pärlan på bushumör! Hon bockade och sparkade haha! Men det var bara kul, för hon kan ju inte bocka och sparka bakut så högt haha, gullponny! Det var det mesta för dagen! Skola imorgon Yeeeey !! eller nej.. inte roligt! -.- bajjs.. Men tagga veckan med Celinaa!! hon ska sova hos mig från Tisdag till Fredag för att hennes mamma ska te portugal, taggataggataggatagga:D Hon är hos mej nu, hon ska sova här idag med, så det blir ju typ som hela veckan ist:D Yeey:]]]]] jag och Yasmine<3
Celina och Pärla <3 :D
Alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0