igår/idag

Igår efter skolan var jag med BÄSTA Stella och Lovisa, vi va på stan! det var grymt roligt! Älskar er tjejjor <3
Sen åkte jag hem vid fem, och åt sen åkte jag till Gammlia och kollade på Hammarby-UFC med Stella, Ella och Linn det var askul!! Men hammarby vann med 2-1 .. De va helt galna på Hammarby läktaren! Sen började de elda något i slutet också?.. :P
Idag slutade vi tre, jag åkte hem direkt efter skolan, sen efter middan åkte vi till stallet. Jag fick rida Kaktus.. Det gick INTE bra.. :/ är inte så nöjd.. Han är den segaste hästen i hela stallet.. Och jag hatar att sitta och sparka på hästen och piska på den, det gör jag inte!! min ridlärare sa att man måste så jag fick lov och det vare det värsta jag varit med om på flera månader!! :'( Ursch!.. :/ Men nu sitter jag och kollar på Hockey, SAIK-BIF (skelefteå/brynäs) KOMIGEN NU SKELLEFTEEEEEEE!!! Celina ska sova här i veckan som jag kanske sagt.. :]Bild på jag och Stella<33Märket har "kladdats ut" !!!?!??!! Inte ok.. :I
alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0