Jag vet!..

Jag vet att det har varit dåligt med inlägg här, men jag har inte haft tid och jag har varit i stugan, där var datan upptagen typ hela tiden..
Men vi sov i stugan i Ullonger en natt, sen åkte vi vidare till Sundsvall och badade på Himlabadet det var roligt. Jag fick prova på att Surfa! AsKul! sen tillbaka till stugan och sov där typ två dagar sen åkte vi hem till Innertavle igen. Igår var jag hos Yassa, jag red barbacka och Julia följde med och red på Flyan. Vi red ut i skogen, det var härligt men Yasmine var på "tårna" hela tiden, hon trippade nästan hela vägen, jobbigt. Men hon var ju snäll såklart! Hoppade Nixon i Tisdags också, det gick Super bra! Han var jätte duktig, älskade ponny<3 Nixon är verkligen Grym. Vi hoppade en bana på 9 hinder.haha inte så bra ritat kjl! Men det är ju iallafall någonting! ;) jag tror banan såg ut sådär..? Jaja men idag ska jag fara på intersport på mariedal. har ju ett presentkort där på 300 kr, så jag ska se om jag hittar något?:D Ja men nu ska jag ner och ta mig något att äta till frukost! 
Alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0