Bästaaa<3

Igår slutade vi ju efter lunch så då drog jag Mimmi, Lovisa, Alexandra och Wilma te stan och hängde ;) Sen for alle och wilma någonstans så då tog jag Mimmi och Lovisa bussen hem, vi for först Mimmi sen te Lovisa. Hos Lovisa fotade vi och åt fika ;) Sen tog vi bussen till mig och hämtade innebandykläderna sen for vi på träningen, det var lite jobbigt men kul på träningen igår! ;D Snart ska jag på utvecklingssamtal... :( Men sen ska jag till Jasmine!! :D TAGGA!!!!!!!!!!!!! (jasmine är hästen jag ska provrida) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D <3<3<3 Men jag hade GRYMT kul med er igår tjejer! Älskar er bästavänner!!
alida

Kommentarer
Postat av: lovisa

älskar dig också!(LLL);;;*

2012-03-29 @ 18:16:36
URL: http://mollyhjertalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0