:D

Igår fyllde jag ju år! Jag fick lite olika saker, bland annat Converse Allstar, nytt linne, ny kofta, ett halsband, pengar, innebandy skor, jeans tights typ :P Ridbyxor.. :) Och idag fick jag en GRYMT stort chockladkaka!! ;))) Ni vet ett sånd där man kan vinna på tivoli :P Imorgon kommer kanske bilder på mina nya kläder? :)
Imorgon ska vi också på Glassfestivalen eller nåt sånt? och så ska jag se på bio med Matilda Alice och Amanda! Ska bli roligt! Vi ska Se The hunger games Den verkar bra!:) Ska också vila upp mig lite till söndag då det är Cup! ;)
Dålig kvalle, men det gick inte att ta direkt från hemsidan!.. men endå klart bästa laget! Älskar er tjejer <3
Alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0