Måndag

Idag slutade vi halv två, jag for direkt hem efter skolan, åt och nu sitter jag här vid datan :P
Glassfestivalen var inte som jag hade tänkt mig direkt.. Det var GRYMT mycket folk och man fick stå och köa för en liten bägare med tre glasskulor i en halvtimma.. Så det var lite jobbigt!.. Men sen for jag matilda alice amanda och alexandra på bio, Filmen var super bra! Den rekomenderas! Men efter bion fick jag så ont i huvet så jag trodde jag skulle svimma typ! Så jag for hem direkt efter det och fick ta två alvedoner och det hjälpte inte!! så jag fick gå och lägga mig. Klockan var typ halv nio när jag la mig. Men sen på söndagen kände jag mig super mycket bättre så jag for till cupen, det gick ganska bra, vi kom fyra!..  På en match gled jag på en tjejs blad så jag ramlade på höften, sen blev jag "tacklad" så att jag ramlade på höften igen, sen  blev jag det igen! och jag ramlade på höften alla tre gånger!! Inte skönt !... Men nu har jag inte så mycket mer att säga!.. 
Alida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0